Friday, February 12, 2010

Welcome..

Ahlan wasahlan buat 2 teman yang baru pindah ke taman perumahan saya. Pertama ialah kawan sekolah yang dah lama tak jumpa sejak lepas SPM...hmmm, lebih 25 tahun dulu, saudara Samsulkamal. Jumpa jugak di masjid 2/3 hari lepas. Beliau yang kenal saya dulu...macamana boleh ingat ye? Saya pun susah nak cam zaman muda-muda saudara Shamsulkamal ni
Masih hensem lagi...ujarnya...huhu, perasan la pulak la saya

Kedua ialah saudara Faris, teman serumah di Cardiff belasan tahun yang lalu. Pun jumpa di masjid. Pakai moto Ninja merah rakan saya ni...hmm, memang kegemarannya masa muda dulu ialah melukis sport car dan segalanya yang canggih..

JB tak sebesar mana kan? kat mana pun bertemu juga..teringat pulak semasa visiting Cairo zaman muda-muda dulu, selepas bertemu..orang disana sentiasa berdoa moga bertemu kembali di akhirat (syurga) kelak..insyaAllah

Memang saya rindu pada semua Muorian dan Cardiffians

ikan di laut, asam di darat,,,dalam periuk, bisa muafakat
Hmm...ramai jumpa jumpa di facebook aje

No comments: