..Sudah berabuk. saja upload gambar ini. angan-angan yang tertangguh
Monday, July 29, 2019
Monday, August 21, 2017
My Little Syasya (5)
syasya
.
sudah tak little lagi
.
beratnya pun sudah 40+ kg, jauh melebihi kakak yang setahun tua darinya, 26 kg
.
seminggu lepas sudah ada tanda2 period selama 4-5 hari, dalam usianya belumpun 10 tahun
.
moga dipermudahkan urusan buatnya
.
sudah tak little lagi
.
beratnya pun sudah 40+ kg, jauh melebihi kakak yang setahun tua darinya, 26 kg
.
seminggu lepas sudah ada tanda2 period selama 4-5 hari, dalam usianya belumpun 10 tahun
.
moga dipermudahkan urusan buatnya
Saturday, January 2, 2016
Wednesday, June 11, 2014
Friday, February 15, 2013
saya tak khuatir sangat kalau anak saya terpaksa pulang lewat dari sekolah, kadang-kadang sehingga jam 11 malam dari sekolah dan saya pula ada urusan lain sehingga tak boleh menjemput mereka..
saya juga tak kisah sangat kalau semasa menjemputnya, ada saja kawan-kawannya yang minta dihantar ke rumah..kadang-kadang pelik pula bila tempat duduk belakang kosong...
mereka dah pandai menyusun jadual dan yang penting kami semua satu keluarga besar Hidayah
saya juga tak kisah sangat kalau semasa menjemputnya, ada saja kawan-kawannya yang minta dihantar ke rumah..kadang-kadang pelik pula bila tempat duduk belakang kosong...
mereka dah pandai menyusun jadual dan yang penting kami semua satu keluarga besar Hidayah
Thursday, February 7, 2013
My Little Syasya (4)
selain speech therapy setiap jumaat petang di TIE, Syasya juga memkan dan minum ubat dari klinik alternatif. Rasanya dah beberapa lama keputusan ubat..
Wednesday, February 6, 2013
walaupun banyak perkataan yang dia pernah tahu sejak setahun lepas..tapi syaya susah nak mengikut. perkataan kegemarannya yang mutaakkhir..blue,purple, kakak,syasya, upin dan ipin, 1, 2, 3 dan lain-lain
..semalam cikgu kata dia belajar,some more please.
rasa menyesal isnin lepas, sebab nak bagi dia diam masa hantar ke tadika, saya belikan jajan yg agak masin. mungkin dia suka tapi memang dah lama x beli jajan macam tu
naufal dah bisnes dengan geng dia kat SMIH..tak datang tadika lagi
..semalam cikgu kata dia belajar,some more please.
rasa menyesal isnin lepas, sebab nak bagi dia diam masa hantar ke tadika, saya belikan jajan yg agak masin. mungkin dia suka tapi memang dah lama x beli jajan macam tu
naufal dah bisnes dengan geng dia kat SMIH..tak datang tadika lagi
Saturday, January 12, 2013
2 januari 2013
akhirnya syasya dihantar ke tadika khalifah elit setelah berbincang dengan pihak pengerusan. nama aje elit.tak ade kena mengena...itu aje yang kami mampu anakku. option lain,ada personal trainer bermakna belanjanya memakan ribuan ringgit.
tak apa, kami hanya mahu syasya happy disini dan mereka faham denganmu.
buat masa ni,abang naufal sedia membantu . thanks naufal
akhirnya syasya dihantar ke tadika khalifah elit setelah berbincang dengan pihak pengerusan. nama aje elit.tak ade kena mengena...itu aje yang kami mampu anakku. option lain,ada personal trainer bermakna belanjanya memakan ribuan ringgit.
tak apa, kami hanya mahu syasya happy disini dan mereka faham denganmu.
buat masa ni,abang naufal sedia membantu . thanks naufal
Tuesday, September 4, 2012
Little Syasya (1)
nampak macam good girl kan?
memang good girl..kan syasya?
farisha hasifa, lahir 31 disember 2007..anak bungsu kami yang menghadapi PDD-NOS
susah jugak nak mengesan, menerima dan memahami PDD-NOS ni
ni penerangan dari enche wikipedia
http://en.wikipedia.org/wiki/PDD-NOS
Pervasive developmental disorder not otherwise specified(PDD-NOS)... is a spectrum disorder, not every child shows the same signs. The two main characteristics of the disorder are difficulties with social interaction skills and communication.[2]Signs are often visible in babies but a diagnosis is usually not made until around age 4.[3] Even though PDD-NOS is considered milder than typical autism, this is not always true. While some characteristics may be milder, others may be more severe.[3]
bersambung
Monday, September 3, 2012
Thursday, August 30, 2012
post ramadhan
..payahnya membangkitkan amal selepas ramadhan berakhir, adakah akau beriman dengan ramadhan sahaja?
Tuesday, June 12, 2012
Monday, June 11, 2012
MITEC..UniKL Pasir Gudang
MITEC..UniKL Pasir Gudang. Jauhnya.hampir tersesat walaupun dah berkali2 tanya Mr Google. Baru la nak amnil tahu sebab kebetulan hantar anak dan rakan-rakan ke program Easy Add Maths. disertakan beberapa bangunan dan landmark di sana..boleh tahan la architecturenya.simple dan nicely arranged cuma kurang info untuk ke sana terutama sign board dan information di internet. gambar tak di arrange ikut priority..nilah susahnya blogspot..tak macam facebook. berkenaan kem easy Add Maths tu..ramaijugak hadir. > 1000 orang!
mercu tanda.. tangki air
rumah NC kot
main admin building
ini pun landmark jugak..masa nak balik..
Subscribe to:
Posts (Atom)

